FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Q: Skąd kontroler wie, że mam opłacony postój z ePARK?

A: Kontroler posiada podłączony do systemu terminal, w którym widzi wszystkie bilety kupione przez ePARK. Aby ułatwić pracę kontrolera i mieć pewność, że będzie wiedział o płatności w aplikacji, należy umieścić winietę za szybą.

Możesz ją odebrać w biurze Strefy Płatnego Parkowania w Twoim mieście lub napisać do nas, a wyślemy Ci ją bezpłatnie.

Q: Nie mogę podpiąć karty płatniczej, dostaję informację „Płatność odrzucona przez bank”

A: Zaloguj się do serwisu transakcyjnego swojego banku i sprawdź limity płatności internetowych na swojej karcie płatniczej.

Q: Nie mogę podać kodu PIN, kiedy wciskam „Zapomniałeś kodu pin?”, na skrzynkę mailową otrzymuję tylko ****.

A: Należy dokonać pełnej rejestracji w aplikacji. Z listy rozwijalnej wybieramy „Rejestracja karty płatniczej”, w dalszym procesie nadajemy swój indywidualny kod PIN, a następnie podajemy dane karty płatniczej.

Q: Czym jest kod weryfikacyjny i gdzie go znajdę?

A: Kod weryfikacyjny, inaczej CVV, to 3-cyfrowy numer podany na odwrocie karty płatniczej obok podpisu.

Q: Podpiąłem kartę, a i tak dostałem link do opłacenia biletu.

A: Najprawdopodobniej na karcie są nałożone limity na automatyczne transakcje internetowe. Zaloguj się do serwisu transakcyjnego swojego banku i sprawdź limity karty płatniczej. Opłać ostatnią płatność z linku, aby mieć pewność, że następne bilety będą opłacane automatycznie.

Q: Dlaczego na koncie mam transakcję na kilkadziesiąt groszy, której nie dokonywałem?

A: Operator płatności weryfikuje w ten sposób dane karty płatniczej, wówczas na koncie jest blokowana kwota 1 Korony Szwedzkiej, czyli ok. 50 groszy. W ciągu 5 dni kwota ta jest zwracana. Jest to standardowa procedura dla sprawdzenia poprawności wprowadzonych danych.

Q: Dlaczego na koncie mam transakcję na nietypową kwotę, w dodatku w dniu, kiedy nie używałem aplikacji?

A: Jeśli parkujesz często, aplikacja uczy się Twoich zachowań i ogranicza liczbę operacji. Wtedy bilety, które kupujesz z ePARK opłacane są jedną transakcją po siedmiu dniach. Ma to na celu zmniejszyć liczbę transakcji na Twoim rachunku i nie ma żadnego wpływu na ważność kupowanych biletów. Status każdej transakcji możesz sprawdzić w menu, klikając Historia/Paragony.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.

Nazwa

E-mail

Temat

Wiadomość

Obejrzyj film